Äventyrslägret i Munkviken dag 4

Så hade vi kommit till den allra sista dagen i Munkviken, det kändes inte speciellt kul för någon. Nu menar jag inte det där tråkiga att packa i hop alla grejer, sopa och städa rummet. Nej inte det, utan det tråkiga var att vi skulle säga hej då till varandra efter lunchen. Det liksom kändes i luften och på stämningen att det var på gång. Alma 3 år visade det nog tydligast genom att gråta en skvätt och ville stanna kvar. Om jag hade varit tre år hade nog jag med fällt en och annan tår.

Tack till alla barn och ungdomar, assistenter och föräldrar ni är toppen allihop! Men ett speciellt tack vill jag rikta till Emma, Simone, Agnes och Anna-Lena, tack för er ovärderliga hjälp under lägerdagarna. STORT TACK!

Jag ser redan fram emot till nästa sommar och nästa läger tillsammans med  er alla "Kidsare"

Avslutar med lite blandade bilder från Äventyrslägret // Barbro









HEJ DÅ MUNKVIKEN!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0